Halaman

Khamis, 20 Februari 2014

Salam perkenalan dan selamat datang


Hye .. Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Saya Alwee Bin Shamrin, Master Teknologi Pendidikan UTM sesi 2013/2014. Matrik no MP132058 

Alhamdulillah kali nie saya diberi peluang oleh Allah S.W.T untuk mempelajari subjek Authoring System.. Subjek ni baru saya daftar pada minggu kedua.. minggu pertama saya tidak masuk kelas ini kerana rasanya ingin ambil subjek ini sem depan.. tapi saya ubah fikiran untuk mengambil subjek ini dalam sem satu..

Pensyarah untuk subjek ini ialah Prof. Madya Dr. Zaidatun Tasir dan Dr. Norasyikin ..

Saya rasa amat gembira sangat untuk kelas kali ini sebab akhirnya saya dapat bertemu dengan pengarang buku Macromedia Dreamweaver MX (1 & 2). Buku ini saya telahpun beli pada tahun 2004 untuk belajar menggunakan dreamweaver dalam pengatucaraan ASP.

Sekian coretan pertama saya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates